Powered By Blogger

Selasa, 16 Februari 2010

Selamat semua...(beberapa post menarik juga!)


Hari ini tidak ada entry provokatif tentang politik orang melayu atau perpaduan rakyat Malaysia yang semakin rapuh.

Hari ini juga saya tidak akan menulis tentang perasaan prejudis saya terhadap alim ulama. Jangan marah! Kalau tok-tok guru boleh sahaja ada perasaan prejudis sedemikian terhadap mat-mat rempit atau bohsia kenapa saya tidak boleh terhadap mereka?

Oh jangan salah faham, saya bukanlah anti ulama, Tok Guru Nik Aziz saya hormat juga. Cuma perasaan saya kurang senang apabila agama dan Tuhan terlalu lama sudah menjadi hak eksklusif orang berjanggut dan ketayap. Sampaikan pelacur belakang lorong takut bercakap soal iman.

Hari ini saya mahu mencari orang-orang yang berjiwa seni dan free. Saya mahu berkawan dengan orang seperti Kak Min (yasmin Ahmad) atau Amir Muhammad. Kalau ada marilah kita berkawan!

Amir muhammad menulis sesuatu yang amat menggembirakan hati huhuhu, cuba baca (di sini)

Kak Min, saya rindukan post blog nya.

0 comments: